AUTOBEMIDDELING

AUTO
BEMIDDELING

De laatste jaren is wijze waarop we een auto kopen in rap tempo veranderd. Liepen we 10 jaar geleden nog weekend in, weekend uit garagebedrijven af te struinen, spelden we de lokale krantjes en de papieren Autoweek op zoek naar die ene auto, op die ene foto met zeer beperkte informatie, die het dan helemaal moest zijn. We zochten toch vooral in de eigen stad of streek en daarmee was het potentieel beperkt.
Tegenwoordig is dankzij de komst van nieuwe technieken zoals internet en allerhande applicaties die beschikbare voorraad haast onbegrensd. En dat zorgt weer voor een nieuw probleem. De keuze is zo groot dat het zoeken naar die ene auto voor veel mensen weer een tijdrovende en vervelende klus is geworden. 
Herken je dit? Je hebt ongeveer een idee wat voor auto u zoekt. Je geeft wat gegevens in en...…. honderden hits. Hmmm. Dan maar proberen wat specifieker te zijn. Maar hé nu vallen interessante auto's toch weer buiten de boot. Ander filter proberen. Nee, nu komen weer teveel auto's tevoorschijn die je niet wil. Door de enorme hoeveelheid mogelijkheden en beschikbare auto's, kan zoeken op internet toch een lastige klus zijn.
OK. Stel je hebt de auto gevonden die je wilt hebben, oei, die staat toch best een eind weg. Maar goed, hij is zo mooi. Toch maar gaan kijken en daar staat ie dan, een beetje tegen te vallen. Net iets minder mooi dan op het plaatje. En ook de proefrit valt niet helemaal mee. Bovendien blijkt de geadverteerde prijs de zogenaamde internet-meeneemprijs te zijn, met garantie tot aan de poort! Ja, er komen ook nog afleveringskosten bij en de werkelijke inruilprijs voor uw oude auto wordt toch nog wat lager dan de afgegeven indicatie. Al met al voel je je enigszins gefopt, maar ja, je hebt er zo ver voor gereden dat je m niet laat staan. En met een minder blij gevoel rijd je weer naar huis. Of je laat m inderdaad staan en neemt de teleurstelling op de koop toe en gaat onverrichte zaken weer naar huis. Een illusie armer, een ervaring rijker. Dan toch maar weer naar die lokale, maar iets te dure dealer met een zelfde katterig gevoel of je zoekt verder op internet.

BLICSS kan helpen met Autobemiddeling.
Wij stellen niet de voorraad centraal, maar jouw wensen en behoeften. Weet je niet (zeker) wat voor auto je eigenlijk zoekt? Wij kunnen helpen met onze wensen en behoefteninventarisatie, in een persoonlijk gesprek thuis, op kantoor of waar dan ook. 
Op basis van het persoonlijke plaatje, kunnen we heel gericht zoeken. Meer weten over onze werkwijze, kennis en expertise op het gebied van "Carsearch" kijk dan bij "Carsearch".
Als we de auto vinden die je zoekt moet de auto gekocht worden. Je kan kiezen voor volledige uitbesteding van de aankoop of voor aankoopbegeleiding. 
O, O, je droomauto staat in het buitenland. Geen probleem, graag zelfs. Kijk op "import" voor meer info.
Tot slot kunnen we bij autobemiddeling ook de levering van de auto voor u regelen. 

De Klant centraal
Het vinden van de juiste auto die voldoet aan uw behoeften lijkt makkelijker dan het is. Er zijn heel veel factoren die van belang kunnen zijn bij de keuze voor uw volgende auto; rijkwaliteiten, kwaliteit van het materiaal, techniek, design en ontwerp, duurzaamheid, kosten voor aanschaf en kosten per kilometer, en ga zo maar door. 

Wij hebben een uitgekiend systeem ontwikkeld met vragen, suggesties en plaatjes, om achter wensen en behoeften te komen. Soms tot je eigen verrassing. 
Weet je helemaal niet wat je wilt, dan is onze aanpak erg geschikt voor je. 
Weet je wel wat je wilt, laat je dan verrassen of wordt bevestigd in je idee.
Onze vragenlijst is het meest geschikt om te gebruiken in een persoonlijk gesprek. Dat geeft ons de gelegenheid om op sommige onderwerpen en antwoorden direct door te vragen. Aan het eind van het gesprek krijgt u een advies over merk(en), modellen, uitvoering etc.

Maak een afspraak via de knop "Contact"

samengevat: autobemiddeling bestaat uit:
1. de klant centraal: wensen en behoefte-inventarisatie
2. carsearch
3. aankoop en aankoopbegeleiding 
4. import
5. levering
Share by: